Tunelowy sterylizator powietrza UV-C Steril Pro© Lampa dezynfekująca na wirusy i bakterie Oczyszczacz powietrza + Przyłbica ochronna Gratis

• - urządzenie do sterylizacji powietrza
  • - praca ciągła
  • - filtr węglowy
  • - promiennik UVC
  • - produkt polski
Kliknij, aby powiększyć W promocji Nasz bestseller
1 299,00 zł
1 450,00 zł
1 299,00 zł
/ szt. brutto
Oszczędzasz 10% (151,00 zł).
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny

Skuteczna i bezpieczna technologia likwidacji chorobotwórczych drobnoustrojów i cząsteczek ze smogu!

Tunelowy sterylizator powietrza z technologią UV-C Steril Pro© to skuteczność w likwidacji chorobotwórczych drobnoustrojów! Specjalna konstrukcja tunelowego sterylizatora powietrza wyróżnia się precyzyjnie przeliczoną średnicą kanałów i odpowiednio dobranym przepływem powietrza dostosowanym do mocy lamp, dzięki czemu skutecznie zabija chorobotwórcze drobnoustroje.

Urządzenie sterylizujące zostało zaprojektowane i wykonane w Polsce. Sterylizator powietrza Steril Pro© skutecznie wykorzystuje energooszczędne lampy emitujące promieniowanie UV-C wyzwalające reakcje fotochemiczne.To właśnie technologia promieniowania UV-C prowadzi do skutecznej likwidacji mikroorganizmów - bakterii, wirusów, drożdży i pleśni. Za nienaganną skutecznością sterylizatora powietrza przemawiają lata doświadczeń i liczne opracowania naukowe. Lampy bakteriobójcze, które zostały zastosowane w tunelowym sterylizatorze powietrza Steril Pro© pozbawione są pasma od 100 do 230 nm, dzięki temu nie emitują ozonu, co umożliwia przebywanie w pomieszczeniu w trakcie stałej sterylizacji.

Urządzenie do sterylizacji powietrzem wyposażone zostało w samoodkażający się filtr węglowy, który oczyszcza powietrze z
lotnych związków organicznych i odorów. Promieniowanie ultrafioletowe od lat wykorzystywane jest z powodzeniem do odkażania
powierzchni, narzędzi, jak i również pomieszczeń. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej technologii i długości fali w oczyszczaczu powietrza Steril Pro© możliwe jest sterylizowanie powietrza na bieżąco bez konieczności opuszczania pomieszczenia. W naturalnych warunkach promieniowanie UV-C nie dociera do Ziemi, gdyż pochłaniane jest przez atmosferę. Zatem uzyskuje się je dzięki zastosowaniu specjalnych lamp emitujących odpowiednią długość wiązki.

Zalety zastosowania metody UV-C;

• brak szkodliwego działania produktów chemicznych i ozonu
  • brak powstawania odpadów poprodukcyjnych
  • podczas pracy tunelowego sterylizatora powietrza można swobodnie przebywać w pomieszczeniu
  • dodatkowo urządzenie wyposażone jest w zabezpieczenia przeciw otwarciu, skutecznie chroniące przed wydostaniem się promieniowania UV-C

Zastosowanie, dzięki wszechstronności. Idealny do;

• domu
  • salonów kosmetycznych
  • gabinetów medycyny estetycznej
  • salonów kosmetologicznych
  • gabinetów lekarskich
  • studio wizażu
  • studio stylizacji rzęs i brwi
  • salonów optycznych
  • salonów tatuażu i piercingu
  • akademii szkoleniowych
  • salonie fryzjerskim
  • solariów
  • barbershopów
  • biur i urzędów
  • sklepów
  • gastronomii
  • hoteli
  • sanatoriów
  • hoteli i sanatoriów
  • szkół, przedszkoli i żłobków
  • przychodni
  • szpitali
  • aptek
  • laboratoriów
  • gabinetów stomatologicznych i protetycznych
  • gabinetów ortodontycznych
  • gabinetów weterynaryjnych
  • profilaktyka zdrowotna
  • zmniejszenie ryzyka w miejscach użyteczności publicznej
  • wszystkie pomieszczenia zamknięte

sterylizator powietrza Steril Pro Hebe Elzet

oczyszczacz powietrza Steril Pro UV-C

Uwaga!
Urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej. Po uruchomieniu nie wyłączać urządzenia, powinno pracować stale w celu utrzymania
odpowiednich walorów powietrza.

Parametry techniczne;

• Moc urządzenia - 64 W
  • Moc promiennika UV-C - 2x15,9 W
  • Promienniki PHILIPS TUV 15W/G15 T8
  • Żywotność promiennika - 9000h (1000 włączeń)
  • Promieniowanie - 253,7 nm długości fali UV-C

Kolory;

• biały
  • czarny

wymiary sterylizatora powietrza

GRATIS Przyłbica ochronna (opis-klik)

przyłbica ochronna

showroom Lapio Professional

Pytania innych klientów
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię